Don Curado – Review

20131023-150910.jpg

Lieve Bourgondiërs,

Laatst ben ik in Tilburg gaan lunchen bij Don Curados, een nieuw Spaans lunch cafe. Ik werd hier wel zo aangenaam verrast dat ik jullie er graag mee lastig val.

Ik ben dol op eten, laat dat nu al duidelijk zijn door dit blog! Maar echt gek ben ik op Spaans eten. Ik hou van de Spaanse ham, de Spaanse vino’s, de tostadas, de pinchos, de knappe mannen … eigenlijk gewoon de hele Spaanse sfeer. Bof ik even dat ze dit concept naar Tilburg hebben gebracht?!

Bij Don Curado kun je niet alleen lekker lunchen, je waant je ook meteen in Spanje. Door de Spaans ogende eigenaar, de Mercado waar je Spaanse producten kunt kopen en de heerlijke kaart is dit op en top genieten. Toen ik daar destijds heb geluncht, heb ik gekozen voor de pinchos. Hierbij krijg je 5 kleine broodjes belegd met typische Spaanse ingrediënten. LEKKER!!

Mocht je een keer lekker willen lunchen? Ik zeg tegen je: ga naar Don Curado!

One thought on “Don Curado – Review

  1. Pingback: Review – Don Curado | Eet goed!

Geef een reactie

