Gezonde lunch met avocado en kipfilet

Gezonde lunch met avocado en kipfilet

Gezonde lunch met avocado en kipfilet

Een goede, stevige maaltijd kan natuurlijk geen kwaad. Maar als je dan al flink geluncht hebt is dat niet altijd even goed voor de energieopname op 1 dag. Vandaar dat het soms goed is een lichte, gezonde lunch te nemen als u weet dat u bijvoorbeeld die avond lasagne gaat eten. Ik heb vandaag zo’n dag. Dus ik heb gekozen voor 2 licht volkoren boterhammen met avocado en kipfilet. Licht, gezond en met goede vetten van de avocado. Dit past perfect in een uitgebalanceerd voedingspatroon.

Gezonde lunch met avocado en kipfilet:
– 2 licht volkoren boterhammen
– 1 avocado
– 4 plakken kipfilet
– peper

Bereidingswijze:
1 persoon – gezond – lichte lunch
Rooster de boterhammen in een broodrooster. Pel de avocado en haal de pit eruit. Snijd de avocado in kleine stukken. Besmeer de boterham met boter en leg hier de avocado op. Beleg met de kipfilet en voeg wat vers gemalen peper toe.

Smakelijk!
Eetgoed

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s