Tijd voor een borrel met een kaasplankje!

Kaasplankje

Kaasplankje

Hmmm.. zijn jullie ook zo dol op kaas?! Ik ben een echte oer-Hollandse, dus ik houd van kaas. In mijn eten, op mijn brood, in gerechten of gewoon bij de borrel: een heerlijk kaasplankje! Maar wat is nu echt lekker? Thuis maken wij regelmatig een kaasplankje. Stukjes Hollandse kaas met mosterd en honing. Of lekkere Franse kazen op toastjes. Zo had ik laatst zin in een kaasplankje. Ik dacht, laat ik hem eens serveren zoals je dat in een restaurant zou doen!

Kaasplankje:
– basilicum
– mosterd
– witte druiven
– boeren brie
– noten roomkaas
– grove cranberry pate
– port salut

Smullen maar! Ik zou zeggen, geniet van de vrijdagmiddag. En ga eens voor een kaasplankje in plaats van ordinaire chips! Smakelijk, Eetgoed!

Geef een reactie

