My love for sushi

My love for sushi

My love for sushi

Ik heb dit al eerder gepost, maar het moet toch echt nog een keer: NONDEJU WAT IS SUSHI LEKKERRRRR!! Ik begin af en toe, naar mijn idee, een serieuze verslaving te krijgen voor sushi. Maar ach, zolang mijn portemonnee het aankan is dat toch helemaal niet erg? Ik probeer het te beperken tot het weekend: zelf sushi thuis maken of me lekker laten bedienen in een restaurant met een lekker wijntje erbij. I love it!

Sushi love california roll

Sushi love california roll

Sushi love sake inside out roll

Sushi love sake inside out roll

Ik post binnenkort een blog over hoe je nu sushi moet maken. De meesten zullen het al wel eens geprobeerd hebben en gemerkt hebben dat dat helemaal niet makkelijk is. De rijst op de goede manier koken, de zalm of tonijn op een goede manier snijden, welke benodigdheden, hoe bak ik een omelet net zoals in het restaurant? Ik zal jullie hier allemaal antwoord op geven binnenkort! Hier op mijn blog Eetgoed!

Sushi love sake maki

Sushi love sake maki

Geef een reactie

