De Liebster Award ontvangen voor Eetgoed!

Liebster Award ontvangen voor Eetgoed!

Liebster Award ontvangen voor Eetgoed!

Lieve bezoekers van Eetgoed!

Gisteren had ik een melding via Twitter. En tot mijn verrassing heb ik de Liebster Award mogen ontvangen van Foodinista! Ik was echt super blij. Ik ben nog geen half jaar online en ik word zo in de spotlight gezet door iemand. Ik was echt vereerd en krijg elke keer een glimlach op mijn gezicht bij de gedachte. Ik vind het zo super leuk!!

De Liebster Award is een award die uitgereikt wordt door bloggers voor bloggers. De prijs wordt uitgereikt bij foodblogs met minder dan 1000 volgers of voor bloggers die nog niet zo lang bezig zijn. Het is een soort erkenning voor je werk. Ik krijg nu een vragenlijst van Foodinista die ik moet invullen. Deze ga ik komende week voor jullie online zetten! Maar eerst even lekker champagne drinken en oud op nieuw vieren!

Ik knal dus sowieso lekker mijn jaar uit met deze kleine erkenning. Wat zijn jullie plannen?

Liefs, Eetgoed

Geef een reactie

