Champignontaartje met ham en mosterddressing

Champignontaartje met ham en mosterddressing

Champignontaartje met ham en mosterddressing

Hallo daar!

De beste wensen voor 2014 allemaal! Nog goede voornemens gemaakt?! Ik doe er dit jaar niet aan. Ik heb zat doelen die ik wil bereiken, maar om daar het woordje ‘voornemens’ aan vast te hangen vind ik altijd lastig πŸ˜‰ Want die kom ik vaak niet na! Wel blijf ik lekker door koken, recepten uit proberen en bloggen! Zo heb ik een heerlijk recept voor je vandaag!

Heeft u binnenkort nog een nieuwjaarsborrel, of misschien wel een nieuwjaarsetentje? Ik heb deze komende zondag, en daarvoor heb ik een aantal recepten uitgeprobeerd. Voor vandaag heb ik iets heel lekkers voor jullie, namelijk: het champignontaartje. Lekker en gezond met kidneybonen, ham en mosterd. Het is niet alleen lekker, maar ook nog een lust voor het oog. Smakelijk!

Champignontaartje met ham en mosterddressing
– 250 g champignons
– 4 plakken ham
– kidneybonen
– mosterd (pittig)
– room
– zout en peper

Bereidingswijze
4 personen – gezond en lekker – nieuwsjaarsetentje
Snijd de champignons in stukken. Snijd de ham in lange repen. Verwarm in een koekenpan boter en bak daar de champignons in. Voeg een beetje room toe en wat peper en zout en laat wat pruttelen. Pak een mooi bord en zet daar een ronde vorm op. Mix de champignons met de kidneybonen en 2 el mosterd en doe in de vorm. Serveer op het taartje de ham en doseer met een lepel in een rondje nog wat overgebleven saus om het taartje heen.

Smakelijk!

2 thoughts on “Champignontaartje met ham en mosterddressing

Geef een reactie

