Eetgoed! geeft de Liebster Award door aan: …

Eetgoed geeft de Liebster Award door aan ...

Eetgoed geeft de Liebster Award door aan …

Afgelopen maandag heb ik de Liebster Award mogen ontvangen van Foodinista. Dit is een award door bloggers voor bloggers! Je wordt een beetje in de spotlight gezet met je blog. Hierbij heb ik een aantal vragen gekregen die ik mocht beantwoorden zodat jullie me wat beter kunnen leren kennen. Foodinista, bedankt voor de leuke vragen! Nog leuker is dat ik nu zelf ook de Liebster Award mag doorgeven aan 3 bloggers. Ik heb besloten de Liebster Award door te geven aan: Tough like tofu omdat ik daar heerlijke gerechten heb gevonden. Ook een Award voor SweetHappinez omdat die heerlijke zoetigheden op haar blog heeft staan waar ik nog veel van kan leren πŸ˜‰ en ten slotte We do Food omdat ze een prachtige blog heeft met heerlijke recepten.

Ik heb de volgende vragen voor jullie op een rijtje gezet:
1. Hoe lang ben je al bezig met je blog en wat wil je er graag mee bereiken?
2. Voor welk gerecht mogen we jou ’s nachts wakker maken?
3. Welk gerecht vind je het leukste en het lekkerste om te koken?
4. Van welk gerecht word je chagrijnig om te koken in de keuken?
5. Wat betekent eten voor jou?
6. Zijn er bepaalde zaken waarmee je rekening moet houden met koken (dieet, suiker, vegetarisch)?
7. Wat vind je belangrijker: gezond koken of lekker koken?
8. Welk ingrediΓ«nt zit in veel van jouw gerechten en waarom?
9. Ben je een chaotisch persoon in de keuken of de rust zelve?
10. Hoe kook je het liefste: uitgebreid of lekker simpel?
11. Wat is je lievelingskookboek?

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Liefs, Eetgoed!

Geef een reactie

