Magere yoghurt met bloedsinaasappel, kiwi en lijnzaad

Magere yoghurt met bloedsinaasappel, kiwi en lijnzaad

Magere yoghurt met bloedsinaasappel, kiwi en lijnzaad

Om soms even de nodige vitamine binnen te krijgen zorg ik dat ik elke dag een keer yoghurt eet in plaats van een broodmaaltijd. Ik moet zeggen, het is soms erg moeilijk! Ik vind yoghurt namelijk erg lekker. Een hoop fruit erin en lijnzaad en klaar. Maar brood vind ik zo ontzettend lekker. Dan heb ik ook nog eens een vader die regelmatig lekkere vleeswaren en beleg in huis haalt, dus dan wordt het me helemaal moeilijk gemaakt πŸ˜‰ Vandaag heb ik, na een weekend brood, maar weer eens yoghurt gepakt.

Magere yoghurt met bloedsinaasappel, kiwi en lijnzaad:
– 1 kommetje magere yoghurt
– 1 kiwi
– 1 bloedsinaasappel
– een handje lijnzaad

Er is niet echt een bereidingswijze. Gewoon fijn snijden en klaar :)! Geniet ervan & op naar een gezonde middagmaaltijd.

Smakelijk,
Eetgoed!

Geef een reactie

