Review – restaurant Anvers

Review - restaurant Anvers

Review – restaurant Anvers

Laatst ben ik op een zaterdag gaan shoppen. Dan zul je denken: is dat dan zo bijzonder?! Ja … voor mij wel! Ik ben namelijk redelijk weinig in de stad te vinden, en al helemaal op een zaterdag (drukteeeee)! Maar deze keer was ik er wel & besloot ik met mijn vriendinneke lekker te gaan lunchen. Geen betere plek te verzinnen dan restaurant Anvers. Daar kan ik namelijk ALTIJD lekker eten.

Ik ga hier altijd voor de Caesar salade: errug goed! Maar ik besloot dit keer eens iets anders te nemen. Namelijk een Focaccia Superanoham. Nou had ik nog nooit van deze ham gehoord, maar ik wist dat het een Spaanse gerijpte ham was. Dus dan zit ik altijd goed πŸ˜‰ Deze was wat voller en zachter van smaak dan de beroemde Iberico ham waar ik zo ontzettend dol op ben.

Focaccia Superanoham

Focaccia Superanoham

Dit heerlijke broodje bestond uit 15 maanden gerijpte parmaham, rucola, gedroogde zontomaatjes en pijnboompitten. Als dressing hebben ze een mosterd dille saus gebruikt. Puur genieten! Eigenlijk nog een lekkere droge witte vino erbij en je kan er weer even tegenaan.

Zin in een lekkere lunch en je bent gezellig in Tilburg?! Ga dan eens langs bij restaurant Anvers!

Geef een reactie

