Heerlijk toetje met framboos: “eat the mess”

Lekker nagerecht met framboos

Lekker nagerecht met framboos

Graag, heel erg graag, deel ik met jullie de lekkerste gerechten. De lekkerste gerechten die ik online zet, heb ik toch eigenlijk wel vanuit huis meegekregen. Recepten die oma altijd maakte, of mijn vader altijd maakt. Ik ben er gek op. Ook zo’n gerecht is dit: Eat the mess. Als we dit thuis eten is het feest! Het is zo ontzettend lekker, en dat ga ik vandaag met jullie delen. Alstublieft 😀 !

Heerlijk toetje met framboos: “eat the mess”:
– 2 pakjes slagroom
– 2 schepjes suiker
– 100 g framboos
– meringue

Bereidingswijze
4 personen – nagerecht – zoet
De meringue is een soort opgeklopt eiwit. Dit kun je zelf ook makkelijk maken hoor, maar vandaag heb ik het gerecht met meringue gemaakt: heerlijk! Het is een soort schuimblok, zoals in progres taart. Je pakt een grote schaal en klopt hier de 2 pakjes slagroom in. Voeg 2 schepjes suiker toe. Voeg daarna de frambozen toe en roer goed door. Snijd de meringue in kleine stukken en voeg toe. Goed roeren en even een uurtje laten staan.

Smakelijk,
Eetgoed!

Geef een reactie

