Geitenkaas salade met superfood: lijnzaad en chiazaad & nog heel veel meer

Geitenkaas salade met superfood lijnzaad en chiazaad & nog heel veel meer

Geitenkaas salade met superfood lijnzaad en chiazaad & nog heel veel meer

Deze salade is niet alleen een lust voor het oog, maar ook voor de maag! Wat een ontzettend mooie salade (al zeg ik het zelf). Ik was een heerlijke salade voor mijn werk aan het maken afgelopen week. Maar ik had alleen maar left overs. Geen probleem: smaakte PRIMA samen. Dus alles bij elkaar gekwakt & ik heb me toch genoten. Wil je mee genieten?! Hieronder voor jullie het recept 😉 Het is lekker en je wordt er ook nog eens mooi van. Wat wil je nog meer :D?!

Geitenkaas salade met superfood: lijnzaad en chiazaad & nog heel veel meer:
– geitenkaas
– ijsberg sla
– rucola
– kappertjes
– cherry tomaten
– tuinkers
– chia zaad
– lijnzaad
– pistache noten
– witlof
– komkommer
– olijfolie
– honing

Bereidingswijze: Eigenlijk gewoon simpelweg alles fijn snijden en bij elkaar gooien 😉 LEKKER!

Smakelijk,
Eetgoed!

Geef een reactie

