Indiase curry met kip en sperziebonen met een frisse tomatensalade en naanbrood

Indiase curry met kip en sperziebonen met een frisse tomatensalade en naanbrood

`Indiase curry met kip en sperziebonen met een frisse tomatensalade en naanbrood

Lieve mensen. Ik heb me nu toch een lekker gerecht voor jullie !! Dit gerecht heb ik van een vriendinnetje en ik ben er DOL op. Vandaag voor jullie dus een lekkere indiase curry met een sausje uit een potje. Ik ben normaal niet zo van de potjes en zakjes enzo, want daar zit een hoop troep in. Maar ik ben wel zo fan van dit potje: Korma’s indiase curry saus, dat ik toch heb besloten het op mijn blog te zetten. Gewoon even lekker meedoen, dan kunnen jullie zelf ervaren hoe lekker dit is. Pittig, zacht, vol van smaak. JAM!

Indiase curry met kip en sperziebonen met een frisse tomatensalade en naanbrood:
– 300g kipfilet
– 200g sperziebonen
– 1 potje Korma indiase curry saus (400ml)
– 1 potje sweet Mango Chutney
– 1/2 rode peper
– gembersiroop
– 2 el sambal
– 1 naanbrood

Bereidingswijze
3 personen – pittig – vol van smaak
Verwarm de oven voor op 180 graden. Zodra de oven warm is, doe je het naanbrood er ongeveer 10 minuten in. Snijd de kipfilet en de sperziebonen klein. Snijd de rode peper heel erg fijn. Bak in een pan met olie de kipfilet rondom gaar, doe daarna de sperziebonen en de rode peper erbij. Voeg het potje Korma insiase curry saus toe en laat even pruttelen. Doe dan de sambal, gembersiroop en wat zout en peper erbij. Lees mijn blog over het maken van de frisse tomatensalade. Snijd het naanbrood door de helft en serveer met de tomatensalade. Serveer de kip met de mangochutney.

Smakelijk,
Eetgoed!

Geef een reactie

